sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Ceva-uri :)

Am prins si eu putin timp liber in sfarsit. A trecut destul de mult de cand nu am mai scris. Unii din voi poate sunt curiosi ce am mai facut, dar nu am sa va spun :))... Sa vad cat ma roade aceasta intrebare. Se pare ca si in seara asta substantzele incep usor usor sa isi faca efectul cum trebuie. Dupa aproape o luna de alergat dupa bani si cu gandul fixat la linia de sosire unde trebuia sa dau de finalizarea beleleor in care m-am bagat, am mai gasit si eu o gashca mica de bani prin buzunar si am cumparat un pachet de tigari un bidon de bere si de restu numai spunem ca devenim suspecti. Cu toate ca a trecut o luna si 4 zile de cand am implinit si eu varsta de 21 de ani, am sa multumesc tuturor care mi-au trimis mesaje cu urari de bine acum si imi cer si scuze tot odata ca am intarziat. Vreau sa va scriu cate ceva despre materialul la care lucrez si se pare ca oricat m-as zbate versurile raman tot pe foi bine puse la conservat. Dupa cum bine ne-am obishnuit cu totii, avem tot acelasi drum drept insa plin de piedici. Insa dupa cum se aude pe la mine pe aici, viitorul suna din nou bine. De curand am vorbit cu, Cutty (KEGA Record`s) si mai mult ca sigur ma voi intoarce inapoi la Kega pentru a face ceea ce asteptati cu totii. Se pare ca materialul mixtape va suferi o mica mare transformare si va fi un album despre care habar nu am ce sa va spun. Nu vreau sa cad de fraier cu toate ca nu ma supar cand ma ia vreo tarfa de fraier (ca am doua capuri ;) cine stie, cunoaste) dar nu mai vreau sa promit, pentru ca se pare ca atunci cand promit, nu reusesc sa ma tin de cuvant. Tipic mie :)). In fine, vom lasa materialul sa vina usurel usurel fara graba. De productia albumului momentan se ocupa Dan, un prieten din Navodari care de ceva timp lucreaza negative destul de bune. Si o sa mai enumar o data artistii care vor aparea pe acest material pentru ca inainte de sarbatori am promis ca voi posta numele lor. Situatia sa schimbat unpic asa ca am sa ii postez pe cei care vor aparea sigur pe material :). Ei sunt urmatorii: Cutty, Dan, Alina Manolache, Mc Tetu, tAvi, Gogu si Droppy. Cam atat va pot spune despre material. Mai multe aflati pe parcurs pe blog.

Aaaa.... Mda.. Noapte buna!!!

Va las acum sa ascultati piesa care o ascult de cam 2 ore :)
Nas - Life`s a bitch

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu