duminică, 14 august 2011

Alte ganduri

Se pare ca treaba a inceput sa se miste iar si merge spre bine. Am stat in seara asta si m-am gandit mult la albumul ce urmeaza sa il lansez, si abea astept sa iasa. Bineinteles trebuie sa mai avem putina rabdare cu totii, e primul proiect la care am lucrat foarte serios si a durat destul de mult. Inca lucrez, m-am gandit sa inlocuiesc cateva piese si desigur sa incerc sa adaug si cateva nume mai mari, sa zic asa, pe acest album. Tin sa multumesc si celor care au avut incredere cu toate ca au fost putini, le multumesc pentru ca fara ei nu as fii putu sa fac absolut nimic. Nu cred ca e cazul sa multumesc acum pentru ca inca nu am lansat nimic dar cu siguranta in curand va veni ziua cea mare. Am anuntat ca pe data de 16 voi lansa piesa Incendiar, care se va gasi si ea pe album, si probabil le voi da drumul si celor care vreau sa renunt la ele. Asa ca nu ramane decat sa mai asteptati unpic, asta fac si eu si credeti-ma ca abea astept. Am iesit, ma duc la somnic ca e 4 dimineata si am ochii cat cepele :)). Va salut.

Un comentariu:

  1. Omule eu te-am sustinut mereu stii asta .... acuma mult succes si sper sa iasa cat mai repede albumul .. si sper sa nu uiti de unde ai plecat cand ajungi sus ... Pisica ti-a scris asta ;)

    RăspundețiȘtergere