marți, 28 septembrie 2010

........

Salut din nou, da, intradeva am ajuns acasa.... nu am mai scris nimic ca nu am avut timp sa stau pe acasa:))... am tot umblat cu baietii pe strazi:)...stiu ca voi asteptati acum ceva nou una alta... dar mai dureaza ceva... nu a iesit combinatia cu Milupaa, baiatu nu mai e in apele lui.... Timpul trece lumea se schimba:).... in fine.... urmeaza sa gasesc un alt studio. Sper sa se intample cat mai repede.... Oricum.... ma gandeam sa renuntz si la fumat... dar acum sunt beat si pana maine uit :))... deci nu se va intampla... sau poate da...cine stie.... Nu stiu, venirea mea inapoi acasa nu ma prea incanta...stiti cum e... cei care suntetzi plecati.... cand vreti sa reveniti va imaginati ca prietenii va asteapta ca s-au mai schimbat unele lucruri in bine si cand ajungi esti dezamagit total. Revii iar in acelasi jeg, aceiasi saracie... Fetele sunt parca mai triste, e urat... imaginatia ta iti fute mintea total. Banii aici niciodata nu sunt de ajuns. Cacat.... Tot raul spre bine.... gata va las acum.. imi cer scuze ca am scris asa putin dupa atata timp dar sincer tre sa plec sa incep sa alerg iar :)).... ne mai citim:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu