marți, 28 septembrie 2010

Dimineata normala dupa o noapte cu cosmar !!!

Ma trezesc, merg la baie dau cu apa pe mecla... apoi ma duc imi aprind o tigara si imi aprind si computerul. Intru pe mess, vad ca am uitat aseara niste placinta pe birou, musc de cateva ori, merg sa imi fac o cafea, si cand revin observ desktopu plin:|.. raspund la cateva persoane, mai iau o gura de placinta, mai fumez o tigara, cafeaua s-a facut. Beau cafeaua, ma uit pe mess sa vad cine mai e sau nu. Vorbesc unpic cu Panadol, apoi il sun pe Denis, apoi mai mananc putina placinta. Ce dimineata de cacat, deja m-am plictisit. Mdea... datimi si mie idei ce sa fac... ca o iau rana... Aa ba sa va zic si de visul de aseara... Sau mai bine nu:))... sau hai ca il zic. Am avut cel mai comic cosmar aseara, ma jur... in loc sa ma sperii m-am trezit razand. Se facea ca eram inchis intr-un hol dela lung de spital. Si a iesit nu stiu de unde un pitic ma... si avea colti, m-a speriasem de el si am inceput sa fug, ba si el ma alerga ca un dement. Si striga dupa mine dar nu il intelegeam. Banuiesc ca erau vorbe gen, te omor, te mananc te nu stiu ce... in fine am fugit. Visul a fost doar asa, am alergat si el dupa mine, piticul. Ba dupa vreo doua ore de fuga, ma prinde de picior. Mama, panica, ma mananca piticu, ce sa fac. Ba si scoate omu o tigara si imi cere un foc.. ii dau, aprinde tigara si pleaca...:|.. The End. Bag pula la cat de sarac sunt nici cosmaruri adevarate nu imi mai permit :((....:)).... hai ne mai citim, ies unpic pe zona.:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu