miercuri, 29 septembrie 2010

Vis Horror... din nou

 dupa cum bine stiti eu sunt bogat in vise horror:))

mdea e ora 4:50 mam trezit acum cateva minute din somn... buey am avut un vis dela aiurea rau.... mam speriat tare... se facea ca eram inchis intr-o casa in copac undeva prin amazon.... si ma chinuiam sa rup ciolofanul din geam ca sa ies afara simteam ca ma sufoc.... am reusit la un momentdat.... si ce credetzi ca sa intamplat.... exact... o haita de canibali nemancatzi de cateva luni au rupto la fuga dupa mine si aruncau cu sagetzi cu cutzite si numai nebunii dastea.. intr-un final ma trezesc pe un teren de fotbal... se facea ca eram fotbalist acum (ce vis idiot) dar faza dura era ca jucam eu cu verii mei si inca cativa prieteni impotriva canibalilor.... si a dat varumiu gol.... si ce credetzi ca sa intamplat?..... l-au mancat... nenorocitii.... era varu meu preferat ala... in fine... dupa masa copioasa care au avuto... maniacii veneau dupa mine... si am sarit intr-o apa... si dupaia mam trezit ..... ce vis horror am avut.... damn!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu