miercuri, 24 noiembrie 2010

Artistii noi vs Veteranii

Vreau sa postez ceva care e dea dreptul foarte trist. Am sa vorbesc unpic despre pustanii frustrati, care au facut si ei doua rime  puse pe un beat si sunt deja mahari ca vezi domnle ei "face" rap. Am primit un link de pe youtube zilele trecute cu unu care se autointituleaza Umar Scrantit sau pula mea... nu am retinut numele... o sa postez melodia. Omu a vrut sa fie bagat in seama si el si in loc sa face ceva care sa fie apreciat sa apucat sa ii salte in pula pe Shobby, Tonik Obiektiv, Nane, si nu mai stiu cine... Hai bine... Nane, merita saltat in pula mereu ca e un simplu pishat care incearca sa faca rap. Poate ca nu sunt nici eu in masura sa critic asa ceva pentru ca deasemenea sunt mic in lumea hip hop-ului. Dar totusi ma apuca nervii cand unu cu vocea pitigaiata isi bate joc de Puya, si intradevar sunt fan Puya dar doar pentru cel care era in trecut, ceea ce face acum e o tampenie ascultata de orice partzar care isi poarta caciula pe dos. Shobby, cine e Shobby?.... Pai eu stiu ca el e unu din cei mai buni si bine vanduti artisti ai hip hop-ului in Romania. Daca stati, voi astia care "aveti ceva de spus", si va ganditi in anii trecuti erati fani lor... Probabil ca ati incercat sa vorbiti cu ei pentru a face o colaborare si ati fost refuzati pentru ca sunteti niste pisati frustrati de sindromul "i am gangsta". Lasati-ma sa va transmit mesajul meu de pace:):  Sa va fut direct in gat:).. Si sa va fie rusine. Acum ar fi culmea sa mai apara unu sa ii critice pe cei de la Bug Mafia. Ne mai intrebam ca de ce pula mea nu merge muzica hip hop in tara noastra... Pai normal ca nu merge, ca in loc sa respectam veteranii care ne-au dat mii de sfaturi prin muzica lor, hai sa ii saltam in pula ca ei sunt batrani si nu mai fac ce trebuie. :)... Cacat.. Fac pariu ca toti astia care au pus asemenea versuri pe beaturi nu fac doi lei:)..... Si am sa respect intotdeauna La Familia, Bug Mafia, Codu`Penal. Acum va las sa ascultati cateva piese. Am sa mai scriu cu timpul despre acest subiect. Pace.






Uitel si pe asta din ceata lui pitzigoi







asta sufera de bagare in seama la fel ca pishatu ala de NANE, si i se zice Umar Luxat nu scrantit :)))....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu