duminică, 14 noiembrie 2010

Tzantzarii sunt muisti..... am zis:)))

Deci in postarea aceasta am sa scriu cateva cuvinte despre cum ma afecteaza pe mine la ora 5 dimineata caldura din luna noiembrie. Dupa cum spuneam e ora 5, eu nu pot dormi deoarece e cald, mult prea cald, si inca sunt Tzantzari. Cacaturile astea mici si care bazaie ingrozitor, dupa ce ca te deranjeaza cu bazaitu, mai sunt si prost educati si invatati sa intepe... Sau musca... cum zic unii.. "te-au muscat tantarii?"... Cum dracu ar putea un tantar sa te muste cand el are o trompa sau ac sau ce cacat o fii ala... Deci.. inteligentilor.. Tzantarii intzeapa:)... in fine... Am fost mai devreme la non stop am cumparat niste pastile de ucis tantarii, dar cred ca erau expirate, sau posibil erau stropite cu ceva, ca au inceput tantarii sa o arda cam ciudat. Oare pun astia droguri in pastile? Ar fii o idee nu?:)).... nu conteaza. Deci pastilele nu au functionat, am fost sa iau un spray dela flit, am dat prin camera cu el, si acum stau in camera si ma simt si eu cam ametit, pe bune ma luat asa de odata... Hai ca daca ma ametit pe mine... tantarii sunt decedati deja.. ma bag la somn dupa ce aerisesc unpic... Cred ca am dat jumatate de recipient prin camera:))).... Pace..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu