duminică, 7 noiembrie 2010

Doze - Scrisoare pentru ea

Bunul meu prieten Doze a lansat ieri 6 noiembrie piesa Scrisoare pentru ea. Piesa fiind promo al EP-ului ce urmeaza a fi lansat in curand. Doze a incercat sa puna pe beat sentimentele lui pentru "EA".... Pe EP-ul ce urmeaza va fi abordata o tema sentimentala ca deh... omu nostru e "in love" si vrea sa ii arate ce simte pentru ea. Desi dragostea o putem descrie in cuvinte foarte slab, Doze a facut-o perfect in aceasta piesa. Mai multe veti afla doar daca dati play.... :)... Enjoy.... Pace.....


App am si eu o durere foarte urata de masea... si imi este frica de stomatolog.... mai exact de injectii.... va rog  scrieti-mi cum as putea sa scap de durere... va rog... remedii dalea babesti daca cunoasteti.....  :D... astept mesajele in chat box... multumesc:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu