joi, 25 noiembrie 2010

Starea mea din aceasta seara

Starea mea din seara asta este una de tot cacatu. Zilele trecute am revazut pe cineva dupa foarte mult timp si sunt daramat total. Am incercat sa trec peste asta dar se pare ca "amintirile ma chinuiesc" :)). Am incercat sa imi aduc aminte de tot ce a fost mai urat pentru ca ar fi mai usor de depasit, dar nu imi vin in minte decat lucruri placure, si singurele lucruri nasoale au fost facute de mine asa ca am uitat rapid. Am ascultat un remix al piesei "Can You Get Away" semnata de 2Pac. Pot spune ca mam regasit oarecum in piesa. De fapt chiar foarte mult, nu am de ce sa ma ascund, am si eu inima, sunt om ca oricare altu. Si permiteti-mi sa citez cateva versuri dintr-o piesa mai veche semnata de Cutty.
"Cand vine vorba de dragoste ma cam inmoi,
Vezi tu pot iubi pana si baietii rai.
Ca nu arat lumii sau nu spun, nu o fac direct
Insa am o inima care imi bate in piept"

In fine, nu prea mai am chef de scris acum... Ascultati si voi piesa asta... are mult feeling.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu