miercuri, 1 decembrie 2010

1 Decembrie

Nu am reusit sa inregistrez si eu o melodie de 1 decembrie prin care sa imi spun parerea, dar am acest blog si ma voi folosi de el sa va transmit si voua parerea mea. 1 Decembrie ar trebui sa ne aduca aminte de anul 1989. Acum 21 de ani multi dintre noi am deschis ochii iar parintii nostrii au fost siguri ca noi vom trai mult mai bine ca ei. Hei bine uite ca nu a fost asa. Eu m-am nascut pe 25 decembrie iar familia mea a sperat ca voi avea tot ce ei nu au avut.  Uite ca nu a fost asa. Sincer sa fiu le multumesc bunicilor mei si mamei mele ca au avut grija ca eu sa fiu bine si sanatos tot timpul acesta. Am inteles in acesti 21 de ani ca, Comunismul a iesit din tara insa Romania nu a iesit din comunism. In trecut am auzit ca era lege ca la ora 22:00 sa nu mai fie nimeni pe strada, riscai o mare bataie, o mare amenda sau poate cateva nopti inchis in beciul militiei. Uite ca acum nu prea multe sau schimbat. In orasul meu as spune ca inca exista militia. Dupa ora 22:00 apar cei de la Politia Locala. Incep sa ne intrebe de acte, le prezentam, ne intreaba ce facem, raspundem (bem, stam, radem etc). Si apoi fara a fi vinovati cu nimic ne ia la sectie, sau dupa ce ne noteaza datele in carnetel ne trezim cu amenzi de 5 sau 10 milioane pentru ca pur si simplu sprijineam un gard si spargeam si noi seminte (caterinca de Rahova) :). In decembrie 89 familia mea nu se gandea ca eu voi fi dat la scoala iar dupa 10 ani de note bune si un succes cat de cat mare in ale invataturii drumul meu spre un viitor mai bun va fi oprit de un director muist si un diriginte rasist. De fapt 2 diriginti Badea Traian si Mosescu Alexandru (sa va umplu cu tot respectul de cea mai fina MUIE).  In anul 1989 ai mei nu se gandeau ca singurul care aducea mancare pe masa, va fi concediat dupa ce renumita rafinarie de la malul marii Petromidia a fost vanduta lui Dinu Patriciu (un alt politician care merita sa ii aratam degetul mijlociu cu tot respectul). In 89 nu se gandeau ai mei ca la varsta de 21 de ani am sa fiu somer,  si cu toate ca am diploma de meserias am sa fiu respins la toate locurile de munca pentru ca nu am experienta dar nici un loc unde sa capat experienta nu exista. Acum 21 de ani cati dintre voi se gandeau ca se vor uita la emisiuni de tot cacatu la televizor privind cum altii se infrupta cu fel si fel de bunatati iar apoi veti  inchide ochii si veti  dormi inghemuiti pentru ca nu ati avut o bucata de paine si va roade stomacul. Acum 21 de ani s-au promis locuri de munca, salarii bune, scoli bune, profesori buni si ale lucruri bune. Tot ce au putut sa ofere oamenii pusi la putere de noi  a fost:  usi inchise la angajare, salarii foarte mici si pensii de asemenea si dupa ce ca sunt mici le-au mai si scazut, un tva de 24 la suta pentru ca la Cotroceni nu se mai dispune de fonduri ca sa isi cumpere la 1 ianuarie, cand vor bubui din nou preturile la mancare, intretinere etc., o masina noua pentru ca politicienii au nevoie de lux. Profesorii intradevar buni stau si rabda in scoli la fel ca si elevii silitori si satui de saracie,  in frig si infometati doar ca sa asigure un trai cat mai decent pentru cei care vin din urma noastra, in timp ce altii care au ajuns la catedra doar cu ajutorul pilelor nu au nici o treaba cu invatamantul dar trebuie sa ia shpaga de la elevi altfel nu ii promoveaza si multe multe multe altele. Lista de promisiuni uitate este chiar foarte lunga. Dupa 21 de ani, Romania merge din ce in ce mai prost. In urma cu 4 ani am aderat in UE si am fost umpluti de MUIE. Am intrat si in NATO acestea sunt marile realizari ale romanilor,  insa in loc sa ne fie de ajutor cu ceva, au creat inchisori secrete C.I.A. in baza militara de la Kogalniceanu si au pus in pericol vietile noastre. La baza militara Corbu demareaza fel si fel de proiecte ciudate. Cum ar fi sistemul HAARP, despre care se aude ca poate controla vremea, si un asemenea proiect ar fi cauzat acele dezastre naturale (Tsunami, cutremure etc.). Romania dupa 21 de ani isi plange fii cazuti in strada in 89 iar cei din mass media ii ling in cur pe politicieni cum stiu ei mai bine. La multi ani Romania!!! ne meritam soarta.

2 comentarii:

  1. super tare frate!bv tzie!spuy lucrurilor pe nume!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te pierde cu firea ,lucruri nasoale s-au intimplat si se vor mai intimpla aici pe tarim mioritic,cred ca e un blestem urmat de o sansa pentru a ne mentine ca natiune pe linia de plutire.Eu am 60 de ani si in fiecare dimineata ma bucur ca mai vad un rasarit de soare .Copile ,asta e destinul nostru ,vorba unui prieten de-al meu cu 15 ani de stat in Wiena care spunea--ce bine ma simt in tara mea cind ma injura unul de mama.....mai zi ceva.Cu aprecieri Nea Titi...

    RăspundețiȘtergere