duminică, 5 decembrie 2010

O dimineata de iti vine sa iti bagi penisu in ea

Stiti, ma doare capul ingrozitor. Nu am mult timp de cand am ajuns in casa dar stiu ca mai am putin timp pana ma bag sa dorm. Cam asa voiam sa incep postarea cand am ajuns in casa dar eram prea rupt asa ca in drumul meu spre pc era un pat asa mare si moale si ma apostat cu o perna. Acum m-am trezit dar nu oficial. Mai devreme a venit vecinul la mine, era ora 8 fix dimineata, sa imi spuna sa dau muzica mai incet. Replica mea a fost "De unde iti iei marfa ma? Presupun ca e buna daca tu auzi muzica la mine la 8 dimineata!. Dupa alte 10 minute incepe sa tziuie muzica, la vecinu de sus. Ma ridic din pat, pun mana pe receptorul interfonului, formez numarul apartamentului lui, suna, raspunde si tot ce a auzit a fost "IMI BAG PULA IN MATA SI IN TAMBALUL CE IL ASCULTI". M-am pus in pat iar, perna calda, patul moale, ce sa mai era raiul pe pamant. In urma cu 20 de minute cam asa in timp ce eu aveam un vis in care visam ca visam ca dormeam, combinatie de vise dalea shmechere stii, si dupa ce te trezesti uiti tot, a venit mama ca sa ma trezeasca ca trebuie sa plec sa vorbesc cu nu stiu ce prietena de-a ei sa ii imprumute nu stiu ce ustensila de gatit. In fine. Sunt lesinat de somn, ma duc la tanti prietena mamei mele, care habar nu am unde sta dar ma descurc ca sunt baiat mare, dupaia vin inapoi. Daca nu reusesc sa dorm acasa, ma cazeaza cineva si pe mine? Moca bineinteles, ce credeti ca eu sunt banca? :))....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu