sâmbătă, 4 decembrie 2010

Nebunie

Tralalalalalalalalalala .... yo yo yo yo yo yo yo yoyoyo... YO CANT! Mai tine-ti minte skitul lui Spike intitulat "YO". Pregatitiva sa cititi exclusivitate la mine pe blog. Doi caini ciobanesti au atacat ceva mic si verde care mergea pe perete. Martorii de la fata locului au declarat ca era doar un castravete ambitios.
Stiri locale.
Azi noapte in jurul orei doua, doua si ceva, sa constatat un joint din care nu sa mai putut trage, deoarece.... o eeextorsiune a declansat telefonul vecinului si ia murit nevasta in pat. Dupa care puteti.... trecem la urmatoarea stire.
Un shobolan de dunare a fost arestat dupa ce a fost prins in flagrant in timp ce voia sa vanda 400 de kilograme de mamaliga fara sare unui pescar din comuna Mortii Noi. Shobolanul a declarat ca era sub efectul halucinogen al produselor comercializate de la vestitele Spice Shopuri si ca el e de fapt e o nevastuica si nici de cum shobolan.
Am inebunit pur si simplu. E ora 12:13 si cateva secunde aproape de 60, si eu doar ce m-am trezit din somn pentru ca am o durere de masea si nu mai am pastile. Nu e nimic, apelam la dealarul local. Pe data de 24 a 12-a anul curent Subsemnatul EU va fi disparut pentru ca se anunta o petrecere pe 25, se aude ca implinesc 21 de ani,  deci nu ma cautati. Emil Boc ma jefuit.
Revenim cu stiri interne.
Ieri noapte la sediul CNA a fost vazuta fantoma lui Philip. Mai multe detalii la ora 22 pe OTV in Stramb.
Buna seara Navodari, Buna seara Romainia. Lasa un comentariu si da x sus in colt in dreapta. Ne mai citim.  Ah si app de YO... asculta

Spike - Yooo (skit)


Toate acestea fiind spuse, va multumesc ca ati reusit sa cititi totul si sa pierdeti cateva secunde sau chiar 60

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu