vineri, 3 decembrie 2010

Sfarsitul lumii

Se pare ca acest subiect nu este funny deloc, dar stiti cum vad eu sfarsitul lumii?

Presimt ca panica se va instala pe strazi, ma voi uita in stanga mea si il voi vedea pe vecinu de la 2 cum incearca sa fuga, apoi isi va rupe piciorul imi va cere ajutorul iar eu am sa imi vad linistit de drumul meu (ai chemat politia muistule ca am dat volumul la refuz, stai si mori).  Singurul motiv pentru care vor fugi toti, va fi atacul brusc pe care tigaile horror l-au planuit ani de zile. Cand spunem tigaie nu pare ceva care sa ne sperie, dar trebuie sa fim precauti pentru ca aceste bucati de metal cu maner de plastic super dur au puteri inimaginabile. De exemplu gandititva, cum o tigaie s-ar apropia de voi plina cu ulei incins si o sa va ameninte cu o spatula plina de grasime, iar renumitul Axion nu va face fata.  In mai putin de 20 de minute de la atac, paranoia se va instala, strazile vor fi pline de oo sparte care din pacate nu au ajuns in uleiul incins pentru ca noi sa putem lupta in continuare. Eh uite ca aveam inspiratie si deodata am ramas fara. Ideea era sa nu fumati iarba si sa va uitati la o tigaie si sa va imaginati cum va ucide prietenii. E un film foarte nasol.

 Toate astea fiind spuse, o insiruire de cuvinte legate cu sfoara de vapor si lacate de jilava, va mai spun Buna Dimineata. Doar ce m-am trezit si am vrut sa va salut:D

2 comentarii: