sâmbătă, 25 decembrie 2010

Craciun Fericit!

In primul rand imi cer scuze ca am disparut iar :D. Am avut o perioada incarcata. Acum am prins si eu putin timp liber, abea am ajuns in casa si sunt ametit bine rau :)) dar asta nu conteaza, si vreau sa va urez toate cele bune. Un an nou fericit, Craciun fericit, un an plin de bucurii etc. Am sa dispar iar o perioada ca nah e nebunia cu Craciunul dar ne auzim in noul an. Oficial am hotarat pana pe data de 2 ianuarie 2011 sa nu mai fac nimic. Imi permit si eu o vacanta:D:)). Daca sunte-ti curiosi ce fac de sarbatori va zic doar ca voi fi acasa cu familia mea, iubita si pe seara putin cu bajetii la un "suc":D:)) si o felie de cozonac fainos ;)) cine stie, cunoaste. Am sa ma retrag, sunt obosit rau. Craciun fericit si fie ca dorintele voastre sa devina realitate. Pa. Ne citim la anu!.... Am uitat sa va zic ca e si ziua mea de nastere azi :D.. fac 21 de ani ;)). Sa imi fie de bine.

P.S. Sunt nascut in aceiasi zi cu Iisus, sunt cel mai tare:D:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu