marți, 5 aprilie 2011

Alte ganduri de dimineata

Salut, e aproape 6 dimineata si tocmai am terminat o piesa de scris. A durat ceva dar cred ca ideea e destul de buna. Singura buba e ca nu stiu cand va fi inregistrata, masterizata, mixata etc. Ma gandesc cum dracu sa fac sa termin mai repede proiectul asta la care lucrez din februarie 2010. Toata treaba e ca uneori chiar imi vine sa imi bag pula in tot, dar tre sa fiu tare si sa accept situatia, sa caut solutii sa trec peste, si sa duc la capat tot ce mi-am propus. Proiectul ar fi trebuit lansat in urma cu cateva luni bune insa dupa ce l-am inregistrat am zis sa il las deoparte si sa fac in asa fel sa  scot ceva profi. Cand m-am razgandit sa il lansez  in varianta home made, sa bulit pc-ul si am pierdut tot, piese, negative, texte, sesiunile de master si asa mai departe. Din pacate nu le-am protejat cum trebuie si au fost lasate doar in pc. O sa incerc de data asta sa il refac, voi mai adauga 1 sau 2 piese in plus. Nu va fi profi, insa voi lucra cat pot de bine la sunet. Imi e si aiurea sa mai dau un termen, sa zic ca ii dau drumu peste o luna, si peste o luna sa zic ca la vara, la vara ca il scot in toamna si tot asa. Stiu ca multi dintre voi asteapta, dar la fel cum asteptat-ti voi, asa astept si eu. De fapt nu astept, trag de mine si mine de eu si tot asa. :)). Oricum, proiectul asta cred ca este singurul lucru pe care mi l-am propus sa il fac si a durat si inca dureaza al dracului de mult. Timpul le rezolva pe toate. Pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu