luni, 4 aprilie 2011

Ganduri

E chiar tare cand ai anumite stari sa asculti muzica. Ascult de vreo doua zile un radio, pe care l-am gasit in BSplayer si se pare ca e de origine germana,  si baga muzica excelenta. As putea spune ca e un radio care promoveaza mult underground-ul pentru ca am ascultat multe multe piese de care nu am auzit in veci. In fine nu asta e important nu trebuie sa facem reclama la nemti ca ne ofticam noi ca nu beneficiem de radio hip hop in fm si avem doar pe net. Chestia e ca aseara eram foarte bine dispus si a fost difuzat numai hip hop euforic care iti dadea cea mai "stare de bine". In seara asta lucrurile sau intors la 180 de grade, si muzica este exact pe placul meu. Ma gandeam sa plec zilele astea intr-o scurta vizita in Turcia sa imi vad prietenii de acolo si nu ma hotaram. Insa muzica care am ascultat-o acum, si prietenul meu Hamit cu care am vorbit m-au ajutat foarte mult sa iau decizia. Deci plec miercuri pentru o saptamana. Asa mai scap si eu de cacaturile care ma apasa zilnic, insa nu definitiv, ca stiu ca ma intorc si ma lovesc de ele iar, insa va fi mai ok pentru ca o sa am cu siguranta mintea mai limpede  sau nu, depinde de cate nopti pierd prin Istanbul :)). Imi vine sa urlu, deci simti-ti AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Muzica imi da o stare de bine, e asa de chill, treburile necurate isi fac efectul cum trebuie, in mintea mea e o harababura totala acum, habar nu am pe ce lume sunt, tot ce stiu e ca ma simt bine cu toate ca sunt foarte foarte nervos, suparat, furios  etc. Ne citim in curand, ma retrag in pat cu castile pe cap si acult radio HIP HOP.


Va recomand si radiourile pe net din Romania, si anume Mai greu de difuzat si Radio On Music. Pace


UPDATE: Nu mai plec Miercuri, schimbare de planuri :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu