marți, 26 aprilie 2011

Ultima repriza

Salut, am sa fiu scurt si la obiect in aceasta postare. Sper sa va bucure ce veti citi la fel de mult cat ma bucura pe mine. Am terminat de scris piesele ce vor aparea pe materialul care l-am promis in urma cu mult timp. Maine ma voi apuca de inregistrat, iar intr-un timp foarte scurt va fi pe internet. Ma zbat inca sa gasesc un site bun de promovare si sa vedem unde va aparea prima data. Veti auzi cu totul altceva. Deci, in curand am sa apar si am sa anunt data cand va fi lansat. Si saptamana asta voi lansa cel putin doua piese care nu se vor gasi pe material, sau poate ca isi vor face loc. Ma mai gandesc la asta, cam atat.. Pace.

2 comentarii:

  1. Da am vazut cum cantati, ca sunteti cam varza murata, da incercati sa tineti pasul cu lumea, si veti muri sigur...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu spuneai tu asta ma jur ca eu inca ma credeam nemuritor :))

      Ștergere