sâmbătă, 9 aprilie 2011

Somnu e, dar nu ma ia

De vreo doua zile sunt nedormit, e totul ok, sunt mort, activat, munca din pula si asa mai departe. Trecand peste toate pot sa va spun ca am prins sindromu Counter Strike, am inceput sa joc si se pare ca sunt o cauza pierduta. Am renuntat la supa de calcaie de limbri in schimbul tastelor, urla gloantele pe langa ureche dar nu mie frica ca nu mor de fapt moare shavelu care il comand eu:). Baaa am stat toata noaptea mort de sete, ca imi era lene sa ma duc la bucatarie si dimineata am gasit sticla de suc langa mine, mi-am dat doua palme si am baut suc. Am revenit.  Pula mea nu mai scriu nimic, sunt rupt. Ma duc sa cumpar ceva marfa mai tarziu sa fumez, si somnu trebuia sa ma ia. Pasarica, pasarea, date in mortiii la mata :). tralala am inebunit. pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu