duminică, 3 aprilie 2011

Barbatii de atunci vs Barbatii de acum

O sa incep postarea prin a spune ca multi din barbatii de azi au comportamente de tarfe de traseu.In urma cu ceva timp femeile iubeau barbatii neberberiti, barbatii care injurau, barbatii care scuipau, barbatii care trageau un vant si radeau. Unde pula sunt nesimtiti aia care intradevar erau barabti? Ma uitam azi la niste shavei in oras, era un grup de vreo 7 8 "baieti" din care 3 aveau tricouri de culoare verde deschis, iar restu tricouri roz (moda e de cacat si ma bucur ca nu sunt la moda). Sa nu mai zic de blugii mulati pe cur si glezne, si de esarfele care ii dadea de gol ca nu au vazut pizda si sunt indragostiti unu de altu. Mai nou baietii din generatia noastra se penseaza, se machiaza. Ba ati luat-o razna in pula mea, suferiti coaie? La tv numai zic, zi de zi apare unu doi care fac furori cu muzica lor domnle ca e in trend si pula mea, si dupa doua zile auzim ca isi da producatorul in judecata ca nu i-a placut ca are puta in loc de pula. Pizdele sunt mai masculine decat fatalaii din ziua de azi. Si sunt multe multe multe de criticat la barbatii din ziua de azi. Eu unu ma bucur ca am o pula in pantaloni, ma bucur ca imi plac hainele largi, ma bucur ca urasc rozul. Ma bucur ca folosesc o lama de ras o data pe luna sau o data la doua luni.  Ma bucur ca sunt barbat. Priviti fotografia de mai jos si treziti-va la realitate.
P.S. Pula o sug femeile, barbatii le sparg rozetele, ca sa intelegeti care cum e treaba cu organele pe care le aveti.


Imi cer scuze pentru limbajul vulgar dar sunt barbat, am o pula si vreau sa o bag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu