marți, 26 octombrie 2010

Ganduri

Habar nu am cum sa incep.... vreo 2 zile nu am mai postat nimic pe blog.... Cred ca voi mai lipsi cateva zile... trec printr-o situatie cam nasoala. Am realizat dupa 7 ani de zile ca ceea ce am facut pana acum nu a fost bine deloc. Vreau o schimbare. Ma bucur ca am prieteni langa mine care ma sustin, am si putinii fani care inca imi da curajul sa merg mai departe (va multumesc inca o data). Nu stiu daca e cazul sa spun care e problema, as vrea sa vorbesc despre asta dupa ce voi trece peste. Si oricum mai multe veti afla dupa ce voi lansa mixtape-ul. Momentan lucrez la o noua melodia care o voi posta pe blog in curand. Scenariul piesei sa zic asa e o alta parte din viata mea.  Se numeste "Ultimul sentiment" si va fi o colaborare. Nu pot spune cine va fi alaturi de mine pentru ca inca nu am gasit o voce feminina. As vrea sa vorbesc cu cineva in momentele astea... simt ca o iau razna. Am observat multe lucruri care le-am ocolit mult timp si parca ma dor acum. Imi cer scuze ca postez cacatul asta. Cel putin ma descarc si stiu ca cineva asculta. Imi este dor de multe lucruri, vreau sa dau timpul inapoi, sa fiu iar cine eram acum 7 ani. Oare se vor opri secundele vreodata? Nu am uitat sa imi tin prrivirea ridicata.... In fine.... ne auzim in boxe in curand.  Va las sa ascultati piesa care o ascult si eu acum. Ma linisteste, daca sunteti in situatia mea dati play. Va va face bine :)....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu