luni, 18 octombrie 2010

Gogo - Am daramat barierele

Dupa cum stiti am avut o pauza destul de lunga. Am trecut prin multe cacaturi, si inca mai am de trecut peste multe obstacole:)... Da cum am mai zis-o si in trecut "Drumul meu continua la nesfarsit". M-am hotarat azi sa las unpic problemele de o parte si sa pun pe foaie toate simtirile. Piesa se numeste "Am daramat barierele" iar negativul este un mixtape,  il stiti pentru ca am postat mai jos melodia originala:) exact. Aviation - You are my everything. M-am gandit sa inregistrez o strofa demo pentru ca voi sa puteti asculta:). Sper ca sa fie gata saptamana aceasta. Textul este nefinalizat, mai am de lucrat. Tot o data vreau sa anuntz ca am inceput sa lucrez si la acel mixtape promis anul trecut Privirea unui Inger, si cu siguranta "Am daramat barierele" se va afla in tracklist. Oricum.... astept parerile voastre, mesajele criticile, felicitarile sau ce mai vreti voi.. :) a da... imi puteti scrie in Cbox in partea dreapta a pagini :)... va multumesc.

Gogo - Am daramat barierele (Demo)


Download

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu