marți, 26 octombrie 2010

Gogo ft. Mc Tetu - Am daramat barierele Text.

Da  am postat si textul la melodie...:) a multumesc inca o data pentru sustinere:*


Am daramat barierele ce nu ma lasau sa plec
Si acum ca sunt aici, ar fi cazul sa incep
Stii ca nu regret ca am inceput cu muzica
Nu regret nici ca am renuntzat la multe pentru ea

Si imi amintesc de tata a dovedit ca e muist
Ca nu a vrut sa stea langa noi,   de ce sa fiu optimist
Si  unde mortii lor sunt toate zambetele calde
Ca acum in loc de mangaieri am parte doar de palme

Si atunci cand imi iau un sut in cur, tur retur
Imi dau seama ca nu sunt campion, sunt un om nebun
Ca am cam luat-o razna intre acesti patru pereti
Ca as da orice acum sa vii inapoi sa ma certi

Ca ai plecat fara sa stiu daca ai sa ma ierti
Si stiu ca am gresit rapid,  dar nu vroiam sa pleci
Si imi amintesc si acum ultima noapte
Decembrie 03,  amintiri inchise in carte







Am daramat barierele si le daram in continuare
Impreuna cu muzica ca doar ea mai stie ce ma doare
Doar ea mai e langa mine atunci cand nu e soare
Doar ea mai aduce in viata mea culoare

Crezand ca am sa ard problemele cum ard tigarile
Cum sa daram zidurile, ce imi opresc visele
Cum e, sa iti vezi singurul prieten mort
Injunghiat in strada, undeva intr-un coltz

Nu pot, sa sper ca am sa ma opresc aici
Ca ne-am promis prea multe atunci cand eram mici
Cand cazi te ridic asa mi sa spus candva
Dar unde sa ma mai ridic cand cel mai sus loc este podeaua


Ca am crezut ca am sa inving ca eu sunt luptator
Dar cel mai greu meci e contra ta nu contra tuturor
Las totul deoparte ma pierd iar in noapte
Doar strazile astea imputite imi vor fi mereu aproape

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu