vineri, 15 octombrie 2010

Regrete

Ma intreba cineva zilele trecute daca am ceva de regretat. Sincer... NU.. Tot ce am facut am facut pentru mine si pentru ai mei. Am invatat multe lucruri noi. Muzica nu pot sa zic ca am aleso ca ocupatie... a fost pur si simplu un alt refugiu. Nu regret ca am incercat drogurile, nu regret ca am ales sa imi pierd noptile prin studio sau strada, nu regret ca am inselat sau ca am fost inselat... nu regret ca sunt cine sunt... Inainte imi doream sa fiu altfel... dar vorba aia... Cu mana pe volan si tigara in gura, cu sapca pe cap si ma doare in pula:).... ceva de genu... in fine.... mi-am amintit de o piesa Arssura feat Antifon - Fara regrete... inainte nu am inteles prea multe... insa acum inteleg...:)... listen :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu