vineri, 15 octombrie 2010

Un gand

Ma gandeam zilele astea sa plec de acasa iar... dar sincer habar nu am unde sa ma duc... aici e urat... simt ca totul se duce in jos... si fiecare pas facut ma duce tot mai in spate... As incerca sa plec prin Anglia... Norvegia... nu stiu... un loc sa imi fie bine si mie macar putin... Dar ma gandesc ca iar o sa plec si o sa vreau sa revin iar acasa... Am invatat de mic sa nu imi fie frica de locul meu, si sa nu fug de el... Tin minte cand am plecat prima oara din tara, eram cat de cat incantat ca plec, ca pot cunoaste o alta lume si tot asa... insa dupa 2 zile departe de casa... am luat-o razna, toti au zis ca ma voi acomoda dar nu sa putut... Erau nopti cand dormeam prea devreme si ma gandeam cat de dor mi se facuse chiar si de sectia de politie din Navodari, imi era dor de multe cacaturi. Oricum plecarile mele din trecut au fost cu un rost,.... sincer nu am vrut niciodata sa plec, insa a trebuit sa o fac pentru cineva care ma iubeste foarte mult, bineinteles sentimentul e reciproc.:)... Fie painea cat de rea, tot mai bine in tara ta... cum e vorba aia... acum am sa va las sa ascultati melodia lui Arssura - N-am sa plec

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu